Доверьтесь профессионалам! гарантия 24 месяца

Киевстар: +38 (068) 911-71-71

Киевстар: +38 (096)-367-40-40

izotovrestyle@gmail.com

Чому ремонт гідроблоку треба робить своєчасно

Автор: Super User вкл. . Опубликовано в Статьи

Гідроблок в АКПП - це своєрідний диспетчер, що передає команди між вузлами, що складаються з клапанів, датчиків, соленоїдів і об'єднуючих їх каналів. Гідроблок керується бортовим комп'ютером, який передає сигнали робочим елементам за допомогою зміни напруги масла, для регулювання, перемикання передач та блокування гідротрансформатора. Другими словами, гідроблок виконує частину роботи за водія: вимикає зчеплення, перемикає селектор, а також ще й думає, коли перемикати.

 

Робота гідроблока АКПП налагоджена в точності з автоматичними рухами водія, що перемикає передачу, тільки алгоритм його роботи розроблений за більш ефективним та економічним сценарієм. Техніка перемикання швидкостей відпрацьована конструкторами практично ідеальною, про що свідчить безступеневий перехід процесу навіть на високій швидкості.

Практично всі складні механізми схильні до поломок, навіть не дивлячись на те, що вони управляються комп'ютером. Банальне сміття, таке як окалина або металева стружка, не видалена своєчасно, може стати причиною серйозних порушень роботи гідроблоку і вимагати серйозного ремонту.

Ремонт і чистка сучасного гідроблоку починається з розшифровки кодів помилок, виявлених комп'ютером під час діагностики, а закінчується, так званою, повною "перебіркою гідроблоку". Це регламентована робота, яку рекомендують робити всі виробники АКПП під час ремонту гідротрансформатора, а також заміни фільтру. Її періодичність залежить від часу і пробігу, і робити її бажано вчасно, не дожидаючись, поки все вийде з ладу.

Багато умільців профілактичну чистку роблять самостійно. В принципі, це можливо, якщо запастись терпінням, інструкціями і хорошим інструментом. Що стосується ремонту, то проводить його самостійно – відчайдушний крок. Можна наламати таких дров, що потрібно буде все викинути і купити нове.

Найчастіше власникам автомобілю приходиться ремонтувати клапан, що включає блокування гідротрансформатора. Це саме уразливе місце, тому що через нього проходить гаряче і брудне масло до охолодження та очищення.

Самий легкий ремонт гідроблоку - усунення поломки на початковому етапі. Це його промивка, чистка деталей, заміна витратних матеріалів і соленоїда.

До мілкого ремонту відносяться і несправності в електропроводці, яка поєднує датчики і соленоїди.

У будь-якому випадку при несправності, що б це не було, і яким легким ремонт не здавався, краще звернутися до сервісного центру.